Besviken!

Mitt paket kom :)

En skjorta till Chrille o då hade det varit snyggt med denna klänning till



Tyvärr var den slutsåld fick jag veta då jag hämta paketet. Om de hade ståll då jag beställde så hade jag tagit någon annan klänning :(
Jag hade planerat o matchat allt.
Detta är vad som kom som jag skulle ha till.






Så nu är jag super besviken o måste leta upp något annat att ha på mig på lördag :(
Tyvärr har de strulat som vanligt så jag har inte råd att gå på stan o köpa mig något.
Jag har inte fått igång min stämpling än men det är INTE akassan som strular utan jag har problem att få ut arbetsgivarintygen o att få dom rätt skrivna :@
Jaja då jag väl får pengar så blir de en fin slant :) men de är då de.
Nu ska jag fålla nå byxor åt Chrille så han får vara snygg i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Oj de var ju inte kul, vart har du beställt från. För de ska ju stå om varan är slutsåld :/ Ojoj, vart ska ni på lördag? :)

2011-11-10 @ 08:43:38
URL: http://st1naa.blogg.se/
Postat av: cissi

Vi hade beställt från bonprix. Men de stod att den kunde leveras. Det är dax för firmafest denna gång på Wester Farm :)

2011-11-12 @ 09:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0