På krigsstigen!

Nu är jag så arg o så less att jag börjat drömma om mina problem o mina samtal.
Jag tror att detta löser sig bara jag får prata med rätt männinska.
Som ni förstår så har det med myndighet eller företag att göra, vilket de är har jag inte tänkt att berätta.
Men nu drar jag mig inte för något. Detta ska bli klart oavsett vilka som vänder sig mot mig.
Jag har lagen på min sida o nu är det färdig lekt.
Blir lite spännande att se hur långt jag måste gå.
Måste jag blanda in fler personer så gör jag de, måste jag blanda in tidningar så gör jag de.
För den delen kanske det vore bra att dom riktigt får sig över skallen.
Jaja vi får se. Sitter bara o väntar på att få ta telefon o ringa..
Nu är det krig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0