Spännande!

Efter mycke om o men fick jag tag i näst högsta persionen jag skulle ha tag i.
Lite märkligt tycker jag att det är att denna försvarade dom andra men jag slog hål i dennes försvar direkt.
Om den hade rätt i sitt antagande så kunde dom andra två ha hört av sig till mig o sagt att det var fel, o de höll denna höga persion med om :)
Så synd för dom att jag har talets gåva :)
Det ska bli mycket spännande att se vad som händer nu då all information har kommit så högt upp i ledningen :)
En sak vet jag o de är att om denna INTE återkommer till mig i detta ärende så blir det skriverier så de står härliga till.
Det kan ju hända saker om man uttalar sig negativt om något på FB, men om det är ren skär fakta?
Jag har papper som styrker att jag talar sanning.
Är det den andra parten då som de kan hända saker för?
Så borde det vara.
Jag tror att jag ska koppla över hemtelefonen till mobilen om jag ska i väg nå till veckan då kan dom inte skylla på att jag inte svarat.
Hehe reta inte den björn som sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0