Less!

I flera dagar har jag vaknat mycke tidigare än jag behöver. Jag är helt slut i kroppen o ändå kan jag inte sova på mornarna. Tungt!
Jag tror att det är för mycke spänningar i veckan. Jag har gjort mig av med spänningarna jag har kunnat med hjälp av facket.
Sen fick jag ett samtal som löste ett annat problem igår så det lättar.
Nu är det bara 2 tunga dagar kvar. Måste komma ihåg att stryka mina kläder i kväll, jag vill inte gå på begravning i skrövliga kläder men det är inga problem.
Tror att jag ska olja in bordet ett andra varv idag :) jag kom ihåg att gå in på mio igår för att köpa de jag behövde till de :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon, hoppas du får en jättebra dag! :D

Svar: Rasmus har åkt :( men var riktigt roligt att ha honom hemma :)
cissi

2011-10-20 @ 07:08:24
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0