Bekräftat!

 Tyvärr så har jag fått saker mer bekräftade än innan. Måste vara ärllig att säga att det gör ont, konstigt vore annat. Troligtvis så har det alltid varit så här fast jag inte riktigt insett det själv. Vissa saker har jag sett men inte i denna utsträckning, trodde inte att det skulle vara så eller  hoppades snarare.
Jo jäklar vilket platt fall det blev.
Jag måste sluta med att tro på de goda i människan o förstå hur falsk världen faktiskt är.
Jag måste sluta tro att mina känslor är inbillade. Har fått väldigt mycke bevisat sista tiden.
Om man får säga så här om sig själv. Jag vet om att jag är långt i från felfri men allt är dock inte mitt fel som en del vill mena.
Alla gör vi våra val, vi får stå för vad vi tycker, tänker o säger. Det kan vara så att man faktiskt måste ta hänsyn till vad andra känner o hur andra upplever de o reflektera över sitt eget beteende.
I bästa fall kan man stå för de o ändra på saker men vissa fall är bara hopplösa.
Jag kan inte göra om andras val men ingen har sagt att jag måste ta det längre. Man sänder signaler även i kroppspråk o handling inte bara ord.
I mina ögon är det dom som gjort sina val nu o får faktiskt stå för de nu oxå.
Jag har inte orken eller energin att ge bort på folk som inte bryr sig (fel ord de vet jag men hittar inget bättre).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0