Fredagen den 13!

Ingen otur för mig än så länge.
I morse väckte Oliwer mig 6.30 vid 8 bar det av till Chrille för jag skulle iväg till sjukgymnasten kl 10 :)
Då jag var klar där så åkte jag för att hämta upp dom o bege oss mot stan.
På väg dit kom Oliwer på att han ville till morfar, så vi åkte dit en vända.
Där började Oliwer att prata om sina akvariefiskar (tror att han fick inspration av pappas akvarie även om det är tomt) o han berättade att han ville bli av med guldfisken som bara äter upp hans fiskar.
Jag vet inte hur pappa bar sig åt men han lyckades övertyga Oliwer att man kan spola ner fiskar eller kasta dom fast dom lever o då kunde han ju köpa nya småfiskar innan vi åkte hem :)
Hmm jaja vi åkte o handlade o for till djurmagasinet så nu är nya fiskar inhandlade :)
De blev scalarer, neon tetror o 3 guppis på köpet fick han 4 guppi bebisar :) så vi va ju tvugna att köpa en "hage" åt dom.
Skönt att guldfisken är borta den va lite dyr i drift då den älskade att äta nya fiskar så nu hoppas vi på att dom nya får leva :)
Han ville inte riktigt lämna sina bebisar o åka hem till mig, men han kom på att det snart är pappa vecka igen :)
Önskar alle en olycks fri daag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0