Mycke!

Finns mycke jag bär inom mig o mycke jag vill säga men tyvärr är det ingen ide.
Bara inse att jag får leva med de. De som behöver lyssna gör det inte o de rår inte jag över.
Det får vara som det vill.
En hel del av mina framtida beslut kommer att fattas med de i åtanke o med alla berörda i åtanke.
Finns vissa band jag inte kan kapa o då får man helt enket ta med de i beslutet hur ont de än må göra.
Bara hoppas att allt blir till det bästa o blir det inte de så får jag stå för det.
Jag är ändå vuxen o måste stå för besluten jag tar o stå för det jag gör nu.
Så tycker jag i alla fall att man som vuxen får stå för saker o ting.
Jag vet att mina barn kommer nog att tycka att jag gjort en del fel då dom blir vuxna och visst jag är inte felfri o det har jag tänkt stå för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0