Tisdag!

I dag händer det inte så mycke. Vi ska väl ut på en promenad.
Jag måste ta tag i min vikt, den har gått stadigt upp ett tag nu dax att ändra den till ner :)
Chrille ska o kolla sin syn idag. Ska bli spännande o se om han ser nå eller behöver glasögon.
Om han skulle behöva glasögon kommer Oliwer att bli skitsur.
Han vill verkligen ha glasögon, jag har fått muta honom från ögon då dom sagt att han inte behöver de :)
Hur de än må vara så kommer jag att köpa nya glasögon medan dom har kampanjen om slipade solglasögon på köpet. Jag behöver alltid solglasögon så de är därför jag använder mina så sällan.
Det låter som Chrille, Oliwer och Christoffer ska få främmande i eftermidda :)
Är någon som saknar Oliwer fast de inte är så länge sen dom träffades.
De är lite synd om honom nu, vi har inte riktigt tid o ork för honom nu då de är så mycke annat men han är glad ändå.
Han ska vara på fritids idag bara för att göra nå kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0