Fredag!

I dag är de kylslaget så de står härliga till -30
Denna vecka har gått fort o varit bra :)
Jag har varit på vift en hel del mot de jag brukar. Det har varit riktigt avslappnande :)
Tyvärr har jag ändå behövt sova midda men det får jag nog ta ett tag framöver.
Jag har ändrat medicin tid för ett tag sen från morron till kväll för att vi trodde de va den jag blev så trött på.
Men jag blir mer o mer inne på deras linje.....jag är så slutkörd nu men de går väl över om jag låter de ta tid.
På måndag fyller Rasmus 14 år....gud va tiden går fort. Men vi ska fira han i helgen hade vi tänkt.
Han har ju läxer o så under veckan o så jobbar ju folk.
Det är nog svårt för alla att ha ett umgänge under veckorna.
Men men nu ska jag slappa i soffan ett tag innan jag tar tag i dagens att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0