Söndag!

I dag händer det inte så mycke här. I kväll ska pojkarna göra klart för skolan i morron.
I går såg vi bilar 2 med dom, jag tyckte den va ganska bra :)
Då dom hade lagt sig såg vi en komedi grown ups tror jag den hette.
Som vi skrattade. Va länge sen jag såg en så rolig komedi.
I morron då pojkarna farit så ska vi in på MECA bildelar :)
Dom ringde i fredags o sa att min reklamation gått igenom.
Vi köpte i fjol en länkarm till min bil som bara höll ett år så vi lämnade in den trasiga o nu ska vi få tillbaka pengar :)
Sen vet jag inte vad som händer, antar att jag sover en stund efter de.
Jag orkar ju inte vara vaken en hel dag längre, sover minst en gång om dagen nu mer.
Lite jobbigt är de ju men jag får ta de för vad de är....jag är totalt slutkörd
Med lite tur repar jag mig snart men ska inte stressa som jag alltid gör.
Nu blir det mer kaffe o kolla runt lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0