Länge sen!

Nu var de länge sen jag skrev något, det kan bero på att jag har varit arg o inte vill skriva ut något här än så länge. Jag är fortfarande arg men jag försöker släppa de :)
I dag står rätt mycke på schemat som jag har tänkt att jag ska orka med men sen om jag gör de de va en annan sak. Jag har tur att jag åter går att nå på mobilen ;) Köpte en ny förra veckan eftersom min gamla gav upp. Det gick inte att svara i den o inte ringa den va helt slut. Jag är då nöjd med min nya telefon både i batteritid o mottagning. Fast jag viste redan att den va bra då jag har en vän som har en likadan så jag hade kollat mottagningen på platser där jag brukar befinna mig :)
Nu är det dax för duschen, de va så klibbigt varmt igår att de va lönlöst att duscha. Önskar alla en trevlig måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0