Sömnproblem

Nu har mitt vakna före attan kommit tillbaka. Om jag lyckas sova till halv sju har jag sovmorron, oftast vaknar jag halv sex eller tidigare. Det är lite tungt. Det spelar ingen roll hur länge jag är vaken eller jo de gör de för då vaknar jag tidigare o sover jag inte midda sover jag dåligt under natten.
Med andra ord jag är ständigt trött o sover inte alls bra. Det finns fördelar dock med att vakna tidigt :)
Hela huset är tyst, efter en stund hör man de bästa morron ljud som finns, perculatorn drar sin sista suck o kaffet är klart.
På ett tag vaknar väl Oliwer med ett stort leende som vanligt sen sätter han sig i soffan o ser tv en stund. Han är ganska lugn har jag kommit fram till. Jag brukar få höra att Oliwer är så jobbig men de är han inte alls, han kan hitta på nått bus o så där men han kan då uppföra sig o lyssna på andra. Han springer inte omkring som nått yrväder så jag tycker att de finns dom som är väldigt orättvis mot honom. Förr va han vildare men man måste kunna släppa o se att alla mognar o förändras. Man ska inte bli dömd för den man var.
Men nu är ju de här mina åsikter o jag vet att de inte är förankrat i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0