Tiden går!

Nästa vecka fyller Oliwer 10 år o Melker 2. Tiden går alldeles för fort. Här händer det inte så mycke. Det finns mycke att göra med det gäller att orka göra de oxå. Jag försöker göra de vardagliga sysslorna så gott som jag orkar. Men är på väg att lägga ner o bara ta de lugnt ett par dagar. Jag orkar aldrig göra nått som är roligt. Tanken är att jag ska till Luleå idag men får väl se då de är dax om jag kan hålla mig vaken. Det är något som gör att jag vaknar kl 5 varje morron oavsett vilken tid jag somnar. Börjat tro att de kan vara tidningsbudet men de är oxå konstigt för Chrille brukar vakna av alla ljud o han sover tills hans väckare ringer. Vilket fall så ska sovrumms fönstret stängas för att jag ska se om jag kan sova längre än till 5 i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0