Upptäckt!

Vid en kris testas nära o kära. Tyvärr får den som är i krisen se vem/vilka som verkligen bryr sig.
Jag uppskattar verkligen dom som har hört av sig o visat sitt stöd, jag uppskattar till o med dom som har ringt för att vara nyfiken o få veta vad som hänt i stället för att bara lyssna på rykten.
Jag har fått upp ögonen för en hel del tyvärr kan jag säga. Jag hade förväntat mig mer av en del men jag styr inte deras val att inte höra av sig.
Just nu är det inte alls lätt snarare väldigt tungt men på nått sätt måste jag igenom de här, finns inga genvägar.
Vill man veta något får man fråga mig o inte andra, det uppskattar jag i alla fall. Alla kanske inte gör de o alla kanske inte vill fråga mig heller utan tycker att de är bättre att få information från andra.
Sånt tycker jag är falskt.
Detta är bara mina känslor o åsikter alla behöver inte hålla med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0