Lördag!

Oliwer vaknade vid sju o väckte mig men de gör inte så mycke de händer mindre bus då :)
Hans mage var hungrig sa han så de var bara fixa frukost. Jag som gillar att såsa på innan jag sätter igång men får inte alltid göra de.
I dag ska vi ut till Lillpite är det tänkt sen får vi se vad som händer i kväll.
Jag är som sugen på att hitta på något men de är som svårt då man ingen framförhållning har.
Tror att jag måste skriva en att göra lista för veckan som kommer, är ju en del saker jag skulle ha gjort som jag har glömt för att jag har varit upptagen med annat.
Dax för mer kaffe o lite lugn o ro. Oliwer ligger på sin säng o ser Ronja rövardotter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0