Fullt upp i helgen!

Denna helg har dammsugaren gått varm. Vi har städat alla bilarna in och utvändigt fast vi delade upp de på två dagar. Jag har fortsatt med cippas hemska päls, tyvärr får hon stå tillbaka då jag inte orkar. Chrille är mer allergisk än jag då det kommer till pälsvård vi får båda allergi då vi klipper o kammar henne. Det är väldigt otacksamt ute nu allt följer in med både oss o hunden och vi har hallen i mitten av lägenheten så de är bara dammsuga de.
Lördag o söndag har jag faktiskt lyckats somna om :-) och det är inte bara positivt. I morse insåg jag att för att få det lugna uppvaknande jag vill ha och behöver för mitt humör så kommer jag i fortsättningen välja att kliva upp tidigt. Jag blir så irriterad på alla som sitter och gör onödiga ljud sen så behöver jag sova middag fast jag sovit längre.
Jag har ett val att göra utifrån det jag vill och behöver.
Jag har verkligen börjat tänka på ett annat sätt sen jag började på trädgårdsrehabiliteringen :-)
Längtar till i morgon då ska vi prata mer om gränser. Jag tog med mig något väldigt bra från förra gången. Då jag säger NEJ till något så säger jag ALLTID JA till något annat :-)
Önskar er alla en god natt och en underbar måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0