God morgon!

Jag älskar att kliva upp tidigt, då är hela huset tyst och stilla. Jag får sitta o dricka mitt kaffe o röka mina cigaretter i lugn o ro.
Jag fick tråkiga besked igår, är dock glad över att jag fick veta det. Det kändes tungt till en början men då första chocken lagt sig så kan man tänka klarare o man vet att alla ska vandra den vägen o man vet aldrig när den dagen är kommen.

Jag vet att jag skrev i tidigare inlägg att det skulle komma en utvärdering på 2012 men de gör inte de.
Jag ska inte älta de. Det som hände, hände nog av en anledning alla reagerar vi efter våra behov även om jag inte riktigt förstår allas behov så hade jag ett behov av att få respekt o få bli sedd för den jag är o få leva de liv jag har valt.
Nog om detta nu mitt liv går vidare.
I dag är det Rehabilitering som gäller :-D
Jag längtar till varje gång de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0