Oj!

Det var riktigt länge sen jag skrev något insåg jag just.
Livet rullar på :-) jag har påbörjat min rehabilitering för att komma ut i arbetslivet igen. Jag är på trägårdsrehabilitering, även om jag inte trodde att de skulle ge mer än att ha något att göra några dagar o timmar i veckan så har de bidragit med så mycke mer.
Nu gäller det bara för mig att lyssna på kroppen då den säger stop då är de stop.
Jag ska inte ignorera de som jag gjort tidigare o bara gå på.

Jag har en del projekt hemma som jag verkligen vill göra men de får ta den tid de tar tills jag är klar.

Nu börjar det vara dax att göra sig klar så jag inte behöver stressa för de är de värsta jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0