Oliwer

Idag var vi med Oliwer till tandläkaren igen. Jag tycker att vi springer där i tid och otid fast det är bara gilla läget. Det kommer att bli fler oplanerade besök framöver. Han fick sin första tandställning idag. I bilen på väg till skolan sa han: mamma jag har drömt om de här så länge å nu äntligen hände de. Då nästa tandställning är på plats är jag rädd att han kommer till att få väldigt ont då dom sneda tänderna ska rätas upp. Jag har upptäckt att de jag tycker borde göra ont inte gör de för då går han in i sin egen "bubbla" och blir mer autistisk dom som känner honom kan se de på hans kroppsspråk.
I går så började hans arm att skaka igen så jag antar att hans epilepsi medicin måste justeras, tyvärr kan det vara svårt att hitta rätt dos och rätt medicin. Jag ska inte ta ut något i förskott då jag inte vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0