Tiden rinner iväg!

Tiden försvinner lika fort som snön. Jag känner att jag inte riktigt hänger med.
Det har hunnit hända en del sen sist, vardagsrummet är helt klart nu, vi har möblerat om. Vi bytte rum med Rasmus, tyvärr är hans rum lite litet för våran dubbelsäng, blev lite trångt fast det får gå för nu :-)
Jag började reta mig på alla ljud som kom lite överallt och de påverkade min sömn negativt så lösningen blev att ta rummet som är längst från allt :-)

Jag får många användbara tankar och tips från trädgårdsrehabiliteringen vilket är helt underbart. Jag jobbar med att få bort mina måsten, borde och ska och försöker göra om dom till jag vill och behöver. Många saker tycker jag gåer !,lättare då de inte är ett måste.
För mig personligen händer det mycke, jag utvecklas som person och inte bara de jag får bekräftelse på att jag har accepterat många saker som jag inte trodde. Jag fick höra att för att kunna göra förändringar så måsta man kunna acceptera det först, jag behöver inte tycka om det för de :-)
Hmm nu snurrar många tankar jag tror att min familj tycker att jag är lite jobbig då jag sätter igång.
Jag längtar till varje träff vi har det rör sig bara om 2 gånger i veckan 2.5 timme och jag är helt slut av de. Det är med viss oro jag tänker på framtiden och min ork. Jag har svårt att acceptera att jag förmodligen inte kommer ut i arbetslivet på heltid igen fast jag ska försöka om inte annat så vill jag se hur långt min ork tar sig.
Nu ska jag sova jag har tagit rekord i att vara vaken länge om jag jämför de 4 sista månaderna, jag sov midda på nästan 3 timmar idag så förklaringen är där.
I morgon kommer det en ny dag med nya förutsättningar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0