Torsdag i dag

På något vis hade jag lyckats boka in dubbla möten i dag. Det är inte alls optimalt för mig just nu. Jag blir så trött av de men nu är det gjort.
Jag ?? mig för att inte sy gardinerna i dag utan gör det i morron på förmiddan då jag funkar bäst :-)

I går var jag på rehabiliteringen o efter det så hade jag ett riktigt bra samtal med en kvinna som verkligen gav mig luft under vingarna, helt underbart.
Det otroliga med rehabiliteringen är att jag längtar till varje gång fast jag blir ännu mer trött av de så ger det så mycke personlig styrka o utveckling.
Nog om detta nu har jag kämpat med att hålla mig vaken sen 18.30 det är dax att sova nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0