Gott slut & Gott nytt år!

Klockan är väldigt tidigt som vanligt dom sista månaderna. Sitter med mitt kaffe och tänker tillbaka på de gångna året. Mycket har hänt de mesta är långt i från positivt jag hoppas att 2014 blir hästlängder bättre men de är som att jag inte tror de. Jag har tagit tag i käftsmällen och ansökt om sjukersättning :-( vill komma tillbaka på 100% men dax att inse att jag inte kommer att göra de läkaren sa åt mig att det är ytterst tveksamt att jag kommer upp i 50%
I övrigt är jag på den mest förvirrande platsen och då menar jag förvirrad. Jag ser med spänning fram mot de nya året har bestämt mig för att ta tag i min enorma viktökning som tyvärr kommer från medicinerna jag fick i höst 2014 ska bestå av träning och väldigt lite godis sen får vi se om jag får igenom sjukersättningen och kommer ut på 50 eller om jag kommer ut alls. Önskar att jag kommer ut lite i alla fall för den sociala biten. Sen önskar jag mig klarhet i andra frågor och att jag blir mindre förvirrad.

GOTT SLUT & GOTT NYTT ÅR TILL ALLA DÄR UTE HOPPAS NI FÅR ETT FINT 2014

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0