Förkyld!

Nu var det min tur att trilla på förkylningen, Oliwer o Chrille har redan varit dåliga. Problemet är att jag blir lite sjukare än dom eftersom jag har en massa allergi och jag vet inte vad jag är allergisk mot. Antar att alla blommor på sinnenas är en bidragande orsak.
Min onsdag var ganska stressig. Jag höll på att skratta ihjäl mig på förmiddan då vi pratade om att agera på jag vill/behöver för de är mer livstjänande än att strunta i sina behov. Det känns som att det stämmer fullt ut. Då de som håller i kursen började med sitt skådespeleri och står: jag vill, jag vill, jag vill fast nä.
Jag känner igen de massor för det är jag. Jag vill mycke och har många idéer fast det händer lite för jag backar. I min ungdom gick jag bara på impulser och fick en hel del näsbrännor vilket lärde mig att backa och jag har backat så mycke att jag kör över mig själv. Som aktivitet skulle vi slipa en sten till ett hjärta med hjälp av sandpapper som påminnelse att vi ska agera. Tror jag ska bära med mig den :-)
Hos tandläkaren gick allt bra :-) på vårdcentralen som jag va gick de ganska bra, av vilken anledning jag var där vill jag inte tala om.
På eftermiddagen kom Rasmus hem :-) han hade inte varit hemma länge så kastade jag mig iväg för att vara ett stöd till människor jag älskar. Resten av natten och gårdagen bestod av oro. Jag är lugnare nu tack och lov.
I dag kommer det nog inte att hända så mycke här mer än att försöka tillfriskna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0