Fredag!

Allt går som smort med min nya livsstil :-) Det är en massa känslor i mig kring de, jag tror jag växer som människa. Klockan är ganska mycke nu, jag ligger och väntar på John blund. Det har varit en händelserik dag. Rasmus körde upp till moppekortet och han klarade det. Jag tvivlade inte en sekund på de. Jag är så stolt över honom på så många sätt att de går inte säga.
Stina och Melker var här idag då jag höll på att fixa husvagn för sommaren. Jag blev nästan klar, lika trixit varje år :-)
Sen va jag slut och behövde min vila. Medan jag vilade kom Oliwer hem efter att han varit på korttids i två nätter givetvis så har han varit i skolan oxå.
Mot middagstid åkte vi till apoteket sen vidare till rosvik där det bjöds på en god middag :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0