Fullt upp!

Har jag inget att göra så hittar jag på något. I går var jag på sinnenas, som vanligt var det en massa tänkvärda saker som sas och ett roligt samarbete mellan alla deltagare blev det som aktivitet.
Eftersom jag hade möte med Af på sinnenas några timmar senare så åkte jag bara hem för att hämta Chrille så han fick köra hem efteråt. Jag kör ju inte vill då jag är trött och att vila mellan allt fanns det inte tid till. Vi passade på att ta en lunch :-)
Mötet gick väl bra fast jag inte blev nå klokare av de annat än att jag måste ta mig en riktig funderare på vad jag vill. På kvällen åkte vi till Linda o Anders.
Jag har ju fått för mig att jag vill ha både blommor på bordet och en blombänk :-) Lite sommar blommor har jag alltid tyckt varit trevligt om de är välskött, jag hade hoppats på att jag skulle kunna lura av Linda någon kruka för att ställa på bordet men tyvärr hade hon ingen över.

I dag var vi på reprisen för att kolla efter en kruka, får ju inte kosta för mycke med facit i hand så hade det nog blivit billigare att köpa en ny. Jag så ju ett campingbord, med andra ord jag behöver två krukor och nog fanns de men då jag letar så ser jag två trägårds tomtar


Där står mina nya älsklingar och väntar på lite växter att sköta om, ska plantera de i morron. Var till pappa i kväll och delade två av hans växter och så ska jag få av Stina :-) dom har jag inte hämtat än.
Vi ska flytta smultronplantorna till blombänken oxå så vi har chansen att hinna se nåt bär :-)
Jag har fler projekt i huvudet men försöker slutföra ett i taget :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0