Lyckades!

Jag "somnade" om i alla fall så slumrade jag, sov väl inte så bra som jag hade önskat.
Dagen blev lyckad i Luleå en oavgjord, två vinster och en förlust. Tyvärr har Pitehandikapp bara en tränare nu så en släkt åt nått barn fick rycka in. Vi som är föräldrar till yngre barn som har mindre match vana var inte alls nöjd. Jag kunde till slut inte hålla tillbaka min frustration över att se dom yngre barnen i "vårat" lag bli besvikna gång på gång över att dom inte fick spela så jag gick och sa till att nu tycker jag att ALLA ska få spela nu har vi suttit hela dagen och sett samma spelare på plan. Jävlar va rolig människan blev och helt plötsligt så böts alla ut mot dom som snällt suttit och väntat på sin tur.
Det är första gången de va så här laget Oliwer spelar i blev delat i två lag.
Något gott kom ur allt detta Chrille ska bli tränare, stolt fru.
Trots att mitt inre åkt berg och dalbana så är jag fortfarande duktig också klarade det galant utan att falla tillbaka i mitt gamla mönster :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0