Pendlar!

Mitt humör och min oro pendlar just nu, jag åker riktigt bergodalbana, tur att jag inte tar ut de över någon. Idag tog jag en riktig sovmorgon då jag vaknade vid fem så kände jag mig helt slut och kände att jag somnar om :-D jag lyckades nästan vara vaken hela dagen. Vid sextiden höll jag på att somna i soffan så jag la mig o vila på sängen. Av den anledning är jag vaken än dock inte så länge till, ligger o sängen o lyssnar på naturljud. Det är så härligt att få känslan av att ligga i ett tält fast jag är inne :-D
Rasmus for till en kompis som han inte träffat på länge en stund i dag. Det känns skönt att han börjat tänka på sina kompisar i Piteå och inte bara tänker på familjen. Det är ju kul att han verkligen har velat umgås med oss men jag tycker att han kan behöva andra oxå.
Nu är det natti för mig, blir en tung dag i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0