Redan onsdag!

Dagarna går så fort nu, tiden räcker inte riktigt till. Jag vill göra så mycke men dygnet har bara 24 timmar och jag har knappt koll på dagarna ens. Mitt minne håller på att bli sämre, jag sover konstigt det är jag ganska van.
Jag tänker en hel del då jag lägger mig eller de är lugnt och stilla :-)
Jag har funderingar på att bemöta kommentaren jag fick här för inte så länge sen, det känns lite dumt ändå att göra det då personen i fråga inte uppgett sin identitet ens för mig. Jag vet inte varför denne gjorde så, kanske av rädsla för nå som jag inte kan förklara.
Jag vore väldigt tacksam om de som vill kommentera i alla fall säger vem dom är inför mig :-)
Nog om detta, idag är det sinnenas och jag kommer till att ha mossa i skallen, vaknade alldeles för tidigt för att klara av att vara med. I vilket fall som helst längtar jag dit, det är kul att komma ut och träffa folk och lyssna på allt intressant som sägs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0