Tacksam!

Jag är tacksam över allt som blivit gjort i helgen. Det var vedhelg i stugan, riktigt trevligt faktiskt. Alla jobbade på bra med de som skulle göras o vi fick ett bra system så redan vid middagstid lördag var vi klara så veden räcker väl ca två år.
Jag tog med mig den vackra buketten så jag fick styrka från den att jag skulle sätta gränser o så var de bara lugnt.
Lördag då jag va ut trodde jag inte mina ögon






Bilderna är tagna från verandan på stugan.
Jag är tacksam att de slutade snöa och de som la smälte bort.
Idag då vi kom hem fick jag en vilja att kratta lite så nu är trädgårdsmöblerna framme :-)
I morgon har jag min rehabilitering så Chrille får ta Oliwer till tandläkaren igen. Jag va med honom i torsdags och dom fick till tandställningen nu har den farit igen. Vi ska fråga om det finns någon annan typ för ska vi springa så här blir vi galna plus att de kostar en massa pengar för landstinget.
Det finns en massa saker att vara tacksam över. Om alla skulle fundera en liten stund varje kväll så skulle man se att livet är ganska bra ändå :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0