Tandläkaren!

Jag vill verkligen hylla Oliwers tandläkare :-) Chrille ringde direkt då dom öppnade för att få en tid åt killen, 9.20 var dom där och på den lilla tid som gått plus andra patienter hade hon hunnit kolla upp vad det fanns för möjligheter för Oliwer. Hon lyckades fixa så han får en tandställning som ligger mot gommen och går att ta ut så på onsdag då jag är klar på Sinnenas så hämtar jag Oliwer från skolan för att åka med honom dit.
Riktigt bra gjort tycker jag.
I morgon ska vi till Skellefteå för att följa med Rasmus och fosterfamiljen på ett läkarbesök. Familjen skulle absolut klara av det själva fast jag åker för att jag vill träffa läkaren, Rasmus och för att det inte ska bli några framtida problem för familjen att få recept utskrivna. Chrille kommer att sitta i bilen under besöket eftersom han är vansinnigt förkyld, han skulle bli ett störningsmoment med sitt hostande. Tiden är ett gränsfall för att jag ska orka köra själv så vi tar de säkra före de osäkra :-) Jag hoppas att Rasmus inte är allt för ledsen då familjens hund fick somna in i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0