Tisdag!

Det blev inte alls som det var tänkt idag. Då jag var på väg mot Skellefteå, hade hunnit passera havsbadskorsningen så ringde telefonen. Dom hade ringt och flyttat fram läkartiden en halvtimme, vi kom överens om att jag kommer när jag kommer. Jag blev ju genast stressad och började fundera i Jävre svängde jag in o ringde och sa att jag inte kommer för jag skulle knappt hinna dit både med tanke på att jag varken hittar lasarettet eller mottagningen dit vi skulle och så hade läkaren sjuka barn som behövde få komna hem. Jag följer på nästa besök :-)
Det har nu gått två dagar utan att jag sovit middag och det känns. Mitt behov av återhämtning och vila är inte mött på grund av "tidsbrist" och viktiga telefonsamtal. I morgon blir de lika. Först har jag sinnenas efter jag slutat åker jag och hämtar Oliwer så han får tandställningen en timme efter de har jag möte.
Om det är så att de blir en del upprepningar så beror det på att jag har väldigt dåligt minne det jag säger ena stunden har jag glömt nästa. Jag är fenomenal på att blanda om dagar "jo men jag duscha ju igår" sen visar det sig att mitt igår i själva verket va i förrgår :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar må mycket bättre nu av dina blogginlägg att döma :)

2013-05-08 @ 13:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0