Torsdag!

I dag har jag varit på stormötet (läs sektmöte) på AF, suck va jobbigt dom tog upp samma saker som vid de tidigare 2 träffarna jag varit på. Det känns inte aktuellt för mig nu att hitta jobben, skriva cv osv. Jag är sjukskriven och har påbörjat en rehabilitering jag har de två gånger i veckan två och en halv timme per gång, med andra ord 5 timmar på en 40 timmars vecka och jag måste fara på söka jobb grejer. De 5 timmar jag har i veckan tar så mycke kraft att jag verkligen behöver alla dagar mellan till att vila och återhämta mig. Jag tycker att det är roligt och det tillför mitt liv väldigt mycke. I dagsläget vet jag inte hur det ska gå för mig framöver. Jag vill fortsätta med rehabilitering för att ta mig framåt fast på en lämplig nivå. Tyvärr tror jag just nu att jag inte kommer tillbaka på heltid och hoppet om att fixa heltid igen har inte lämnat mig, min kropp behöver väldigt mycke återhämtning.
Vi hade uppföljning på korttids i dag oxå, allt går bra för Oliwer och all personal tycker om honom och tycker han är följsam då de gäller aktiviteter,lekar osv. Vi blir ju glada över att höra de och då dom berättar att personalen får göra samma saker som vi får göra hemma :-)
God natt från mig, i morgon kommer en ny dag med nya förutsättningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0