20 dagar!

Så länge har jag varit opererad och äntligen har jag fått min sista spruta. Lyckan är total kan jag lova nu kommer jag bara att vara blå, lila, gul och alla andra färger jag har efter dessa eländiga sprutor i en jäkla massa veckor till. Men slipper själva sticket. Tror ju egentligen inte att alla stick gör så himla ont men några gör de resten är jag övertygad om gör ont för att jag förväntar mig de och spänner mig. Har varit en bra dag i dag oxå. Varit på ett väldigt givande samtal där jag får och kan säga exakt vad jag känner och tänker i vissa frågor utan att bli dömd eller anklagad för att vara en dålig människa det är så skönt att inte bara tänka på hur de uppfattas och kan även prata om vad som helst. Fick några bra infallsvinklar som jag faktiskt inte tänkt på men de tåls att tänka på. Ta med mig i fall att frågan kommer upp igen. Idag blev det en massa snack om operation fick höra igen att jag ser så pigg och glad ut. Alltid lika kul.
En annan positiv sak är att jag gått ner en storlek på trasorna blev så himla less att de hängde bak så jag tog en chansning och den gick hem :-) 
Finns dock ett minus och det är att jag glömt hämta Oliwers epilepsi medicin och naturligtvis finns den inte på nått apotek i denna stad, jag som brukar ha så bra framförhållning men har tur att dom hinner få till i morgon och han har så vi klarar de precis. Tyvärr måste jag ju då till stan i morgon oxå men då kan jag passa på att köpa hem mer kvarg. Det är en favorit tillsammans med omelett just nu, hinner säkert tröttna på de oxå. Önskar att jag tyckte om havregrynsgröt men får hitta annat att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0