4 dagar kvar!

4 dagar kvar tills operation bara 3 dagars flyt kvar :-) 
Skoja vad jag längtar efter en annan smak i munnen. Är sjukt sugen på att sno en köttbit då dom äter middag men ska inte, har jag klarat mig så här länge så ska jag klara resten. 
Stod och väntade på att kvantum skulle öppna så jag fick en mixerstav inte för att jag kan göra fler soppor just nu, har slut burkar att frysa in i. 
Ska börja ta reda på rester efter familjen till min puretid. Köpte små burkar för ett tag sen känns fruktansvärt overkligt att jag ska äta så lite. 
Tror att allt beror på vanan, har alltid ätit mycke men sällan har börjat komma in i att vakna och äta nästan direkt. 
Börjar väl nästan bli lite nervös nu men känner mig ändå lugn och förväntansfull och väl förberedd får bara hoppas att jag överlever operation. Samma tankar inför varje op men plus på min sida är att jag slutat röka och att läkaren redan vid besöket hade kollat upp min protein -S brist det kändes otroligt bra. Så har det inte varit alla andra gånger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0