Agrafferna!

Idag ska jag och ta bort agrafferna känns som lite tidigt hoppas att de läkt. Jag är inte känd för att ha så bra läkkött eller fläsket kanske läker bättre. 





Ser verkligen gravid ut magen är större nu än före operation märkte jag på jeansen. De må då vara de lägger sig. Är väl inte så konstigt heller då magen blev full av gas och sen kan jag ju vara svullen bara för att dom varit och hållt på där. Är ju en ganska stor operation. 
Åt frukost före f.n för att jag bara för att hinna med att äta. Äter nu igen för att hinna till vc. Hittade en drick kvarg på Coop som var utan socker och en massa protein faktiskt är den riktigt god. Kan vara bra att hitta nå som jag kan äta då jag är på språng :-) 
Vill verkligen inte bara vara hemma så känns som att jag kan hitta på nå till veckan. 
Kanske visar såren sen kliar nå så inni h-vete jag tål inte klistret på sånt här så tycker att jag varit riktigt duktig då de fått sitta kvar :-) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0