Förberedelser!

Nu förbereder jag för fullt. Igår for vi till XXL i Luleå jag har inga mjukisbyxor som ser ut för nå. Är ju inte så kul att vistas kring folk med gamla slitna byxor med hål i grenen. 
Vågen visa inte ner så många kg eller jo för att vara jag är 6.4 ganska mycket men vilket fall märks de på kläderna. Jag vet inte hur många plagg med 2*xl jag provat genom åren och alltid gått bet blivit deppad o arg men igår köpte jag nya mjukisar i den storleken :-) jippi 
Jag fixa till dosetten oxå var inte tvär enkelt. Upptaget kommer att försämras så min tanke är att om jag sprider ut medicin, typ de jag tar 2 tabletter delar jag upp utom sömnmedicin så kanske jag inte behöver ändra och tjorva med att ändra doser. 
Vet inte om det spelar någon roll utan det är bara min tanke. 
Nervös börjar jag vara, vem vet hur detta kommer att gå. Kan lika väl bli inlagd i veckor om jag får komplikationer direkt, sen kanske jag inte kommer hem det finns alltid en risk för dödsfall även om den procenten är liten. Eller Norrbotten har väldigt låg procent av komplikationer jämfört med andra landsting. 
Hoppas att det blir som det brukar att jag är nervös i förväg och lugn på operationsdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0