Fredag!

Agrafferna gjorde inte ont att ta bort och det har läkt jätte fint. Ska tydligen ha det tejpat i de närmaste hela sommaren i alla fall om jag ska vara i solen. Oliwer är hemma idag oxå. Förstår inte vad han börjat vara sjuk mycke han som alltid varit frisk men bara gilla läget. 
Går bättre och bättre att äta alla mål håller på med det fjärde målet för dagen hejja mig två kvar. Börjar längta efter nå mer matigt fast vet att jag hinner bli less mos och puré tiden som varar i fyra veckor sen är det två veckor till innan jag får äta vanlig mat. 
Är väldigt sugen på att fara på en ta hand om dig själv resa, bara gå och strosa titta på omgivningen kanske shoppa lite nya kläder. Kan säga att det är i dröm läge än så länge vill absolut till Stockholm men inte så säker att jag vill dit själv. Vill inte rå om mig själv i Luleå eller Skellefteå så jag vet inte. Umeå, Sundsvall är en vacker stad de lilla jag sett av den. Åker jag dit kan jag få tips på ställen att besöka. Tar tacksamt emot tips på vart jag kan åka. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är ju typ den minst beresta människan i Sverige, haha, men Linköping var riktigt fint! Lagom stort också :)

Svar: Lidköping känns ganska långt just nu men ska inte fara än :-) måste kolla ändå. Tack för tipset
cissi

2016-04-15 @ 18:59:53
URL: http://diamondsdancing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0