Fullt upp!

Måndag hade jag fullt upp med att äta och försöka planera de efter ett möte om Oliwers korttids dax att fatta ett nytt beslut sen är det utvärdering varje år. Får se om han får vara där mer nu han önskade de. I övrigt går allt bra för honom där. Under mötet börjar han nysa som bara tusan i bilen på väg hem flög de snor från honom. Han är hemma idag var lämpligt roligt att ha honom nysande och så snöa de och blåste. Hade varit mindre nervöst om jag haft vinterdäck men vi var nog ganska snabb med sommardäcken. Jaja allt gick ju bra så.



Vårat straff för att vi hämtade husvagn i helgen. Nu längtar jag iväg. Ska försöka planera lite för sommaren hade jag tänkt men först göra matlista. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0