Idag!

Till middag kommer jag att äta potatismos och köttfärsbiffar, skulle ha haft nå morötter att koka o mixa. Tror ju inte att det gör så mycke att jag börjar nu med ett mål om dagen med tanke på att jag kan byta ut alla mål på lördag så de blir en mjuk start. Jag har inte fått tummen ur och ringt dietisten kan verkligen hata mitt dåliga minne för vet att hon tog upp många av frågorna jag har. Lite pinsamt ändå men det är mycke att ta in om en så pass stor operation. Många tankar som går till just mat vill ju äta så nyttigt som möjligt. Gäller att få i sig så mycke näring som möjligt på 1.5 dl
Längtar till middagen :-) 


En liten uppdatering. Potatismos och köttfärsbiffar var himmelskt. Tog god tid på mig att äta. Känner inte dom rätta mättnadskänslorna än så jag får mäta maten ett bra tag framöver. De jag kan känna är att jag är full i magen men inte mätt. Kanske aldrig kommer de vet jag inte men lär mig om inte annat vilken mängd jag ska lägga upp. 
Nu väntar jag på att bli plågad, sprutan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0