Kämpar!

Kan säga att det är inte lätt att få i sig allt. Tror att det löser sig med tiden, just nu rymmer min mage bara några teskedar. Har lyckats äta 5 gånger ändå har dock inte orkat hela portioner alla gånger. Jag är inte mätt och inte hungrig utan måste hålla koll på klockan när jag ska äta sen känner jag mig full i stället för mätt.
Min kropp måste ju fått en jäkla chock. 
Känner mig lite konstig nu i kväll men det är nog lugnt, har ingen feber och inte ont. Har däremot en himla massa gaser. Dock helt naturligt eftersom dom fyllde buken med gas för att underlätta operation. 
Jag är glad att jag tog beslutet om att ändra vilka tider jag tar min medicin på skulle inte gå att ta som jag gjorde innan, det är så små mängder jag kan dricka varje gång. Läkaren sa att om det blir svårt att svälja så kan all medicin krossas för att vi som är gastric bypass opererade ska få i oss nödvändiga vitaminer och kalt. 
Oj vad jag längtar efter att se resultat på vågen, fast gjorde det idag för stunden nästa gång jag ställde mig så hade jag gått upp 3 kg. Fullkomligt omöjligt att gå upp så fort och så mycke. 
Nu ska jag försöka sova så tar jag ny tag i morgon då måste jag då boka tid för att ta bort häftklammerna och ändra tiden för provtagningen. Är en hel del att tänka på tur att jag är van.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0