Oförskämt pigg!

Jag sov visserligen länge på narkosen så har väl sovit till just före 16. Sen har jag varit oförskämt pigg och smärtfri fram till just före 21 det var riktigt så jag funderade om dom verkligen hade operera mig. 
De har dom smärtan kom runt nio och sitter i får mer lindring om jag vill men som vanligt nog så envis och så vill jag inte störa personal eller rumskompisarna. Kämpar mot smärtan i de längsta. 
Är jätte glad att jag tog detta beslut och glad över att jag la bort allt och tänkte på mig själv. 
Jag kommer att få ett liv igen vilken lycka. 
Hoppas alla där ute får sova i natt jag/vi blir tillrättavisa en gång i halvtimmen för puls och varannan timme blodtryck på de eller var de puls en gång i timmen? 
Minnet sviker men sov gott 😴😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0