Plågad!

Dessa sprutor!!!  Fan va jag är less, de gör oftast ont och jag är super blå efter dom. Visade magen idag åt Isabell hon frågade vad Chrille gör då han ger mig dom. Stackars min man. Det är ju inte första gången han ger mig och de är samma visa varje gång i början är de kul tycker han sen ju längre tiden går ju mer lider jag ju mindre njuter han av att ge mig. Han försökte planera framtida stick ikväll och han hitta väl tre fyra stycken. Tack för de jag ska ha nio till. 
Nu till något roligare Oliwer hade klubbmästerskap i bowling igår och tror att han kom på fjärde plats :-) på riktigt eller vad jag ska säga. I handikappidrotten är det så här vi räknar första, andra och tredje plats resten kommer på fjärde plats. Tycker att det är ett väldigt bra system ingen behöver känna att dom kommer sist eller är dålig. Alla är lika bra och lika mycke värda.
Älskar att se handikappidrott där det finns sann glädje, de spelar ingen roll om dom råkar göra självmål för dom gjorde ju mål och är lyckliga för de. 
Natti gott folk ska kanske göra stan i morgon bara för att. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0