Rullar på!

Trots att jag känner mig rastlös så rullar livet på. Pratade med dietisten igår och det var ingen större fara att jag inte får i mig ett mål. Det känns ju skönt ändå men igår lyckades jag med alla mål men jag var vaken mycke längre, hade visserligen lagt mig och glott serier men inte somna så då gick jag upp och åt sista målet. 
Har lite svårt att svälja medicin idag eller det är framförallt kalken jag gick bet på den har inte samma yta som dom andra men vägrar krossa den. Finns de nå värre.
Oliwer var i sitt esse i morse ljud på ljud från han sen så spela han musik för hela Norrfjärden jag hörde inte vad dom sa på tvn och jag vägrar höja för då höjer han. 
Jag har bestämt mig för att någon gång då Oliwer är på korttids då ska jag åka iväg och ta in på hotell och bara må gott. Innan de händer kanske jag har gått ner lite oxå så det är dax att köpa nått klädesplagg :-) 
Får se vart jag hamnar :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0