Sista dagen!

I morgon lägger jag mig under kniven. Sista dagen med dessa 



Lovar att jag är nå jävulskt less. Vakna väldigt tidigt i morse var i valet och kvalet om jag skulle kliva upp eller fortsätta sova. Med tanke på allt jag ska få i mig under dagen så är det lika bra att börja, 5 st naturdiets shake och 3 st protein drycker och gärna 2 liter vatten. Tror ju att det blir lite tufft men får dra ner på vattnet. 
Jag har fortfarande inte packat, ska hämta Oliwer runt två sen ska vi plocka upp Chrille och fara mot Sunderbyn ska vara där kl fyra för inläggning. Skit va jag är nervös men längtar. 
Det var sista bowlingen igår eller en tävling kvar. Var riktigt kul att träffa folk och många tyckte att jag gått ihop massor och det upplever jag själv oxå, på kläderna märker jag ganska stor skillnad fast vågen inte visar så många kilon ner.
Tror jag ska försöka vila då jag packat och skickat Oliwer till skolan han får lite extra ledigt nu farmor och farfar ska ha honom. 
Skönt att slippa oroa sig för vad han hittar på och om han tar sig till skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0