Vaken!

Stressen gör sig påmind det är tredje natten nu som jag inte sover hela natten. Skit å! Jag har tyckt att det varit väldigt sköna veckor.
Kanske inte ska måla fan på väggen för tre nätter. Jag har hunnit koka kaffe, mixat två soppor så nu har jag fyra färdiga soppor i frysen till efter tiden, jag har tvätt i maskin och så har jag plockat ur och i diskmaskinen :-) 
Lika bra att ta vara på tiden jag är vaken. Skulle behöva städa oxå men känner lite va fan jag är inte den enda som bor här ska jag göra allt så han får roa sig. Känns som att jag inte städar förmodligen för att jag är sur, tror inte att han fattat de än, har han förstått att jag är sur så vet han säkert inte varför. Jag är aldrig sur då han är borta. Får se hur mycke energi jag har i natt måste sova middag sen för att orka med mig själv men hade ju varit skönt att orka tills kvantum öppnar dollar får jag ta senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0