Still!

Var på hälsocentralen idag för att kolla lungorna då läkaren tyckte att jag hade kol i våras. Så de var en snabb koll med någon mackapär dom inte visste hur den funka eller hur dom skulle läsa av den, kan säga att de var roligt värre tur de fanns en fusklapp annars hade jag nog varit kvar där än. Vad dom kanske förstod på hela alltet var att jag behöver nog inte remitteras vidare jag är inte i dagsläget i farozonen fast dom var inte säker. Åldern på mina lungor är 44 år, tycker de är helt okej med tanke på att jag varit passiv rökare sen jag föddes sen så rökte jag själv i 26 år och är 41 så lungorna är bara 3 år äldre än jag.
Löjligt tänk kanske att de trots allt är bra med tanke på allt.
I vilket fall så smet jag upp på vågen och de var inge kul alls har bara tappa 0,5 kg på 1,5 månad. Kan för mitt liv inte förstå de. Kroppen har ändrats sen dess. Köpte shorts i Sundsvall som är stora nu men bara ett halv kilo på vågen.
Jag är duktig på att träna förutom den här veckan då jag känt mig febrig, frusit och svettas om vartannat och trött nå hemskt. Har somna snabbt och sovit till morgonen skönt som bara den.
Skolan började igår och Oliwer vill prova åka buss så jag har bussträna han i två dagar, det är nå strul med morgon resan. Hoppas att de löser sig till i morgon.
Jag skulle önska att han åkte taxi och blev helt självständig på morgonen de skulle vara extremt skönt för mig. Det skulle ändå vara ett steg i rätt riktning för hans utveckling och för mig vore de kanon om han klarade sig själv då jag vill träna från morron ju tidigare desto bättre.
Vill bara komma in i några rutiner fort.
Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0