90 dagar!

För 90 dagar sen så låg jag och väntade på att få komma till operation. Var lite spänd men tvekade inte en sekund jag bara viste att det var rätt för mig. Alla är vi ju olika operation passar inte för alla. Jag vet många som bara sitter och väntar på att kilona ska rasa och många slarvar med maten äter en massa onyttigt och mellan målen. Oftast är det dessa personer som går upp igen fast där kanske jag ska vara tyst jag har inte gått ner speciellt mycke 10.2 kg på dessa 90 dagar. Nog tar jag mig några godisar absolut och inte är jag 100% nyttig. M jag har lagt om ganska mycke kom jag fram till äter inte längre full fett produkter bara där har jag vunnit massor sen tränar jag och promenerar fast inte i de här dåliga vädret. Sitter och funderar min man vill att vi äter ute i kväll och jag vet inte vart vi ska gå och vad jag ska äta. Hmm den biten var enkel förr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0