Borta!

Då Oliwer är på korttids är det dålig ordning hemma på mat och sånt. Tisdag morgon klev jag upp åt frukost och tog mig till gymmet sen blev de lite shopping i Luleå, 2 st långklänningar från hm, ett par korta cykelbyxor från gina. Senare var vi på cubus i stan och där hittade jag 4 st linnen typ 30 kr st lämpligt pris. Chrille köpte 2 T-shirts utan att jag påpekade nå. Onsdag for vi till jula där hittade jag fritidsbyxor och trosor.
Idag hade jag tid med sjukgymnasten så då tog jag upp om övningen som gör så fruktansvärt ont i axeln och hon tyckte jag gjorde rätt som hoppat över den fick en annan för axeln. Sen höll hon med om att om jag inte orkar 10*3 så är det bättre med 2 upprepningar i stället för att inte träna alls. Fick även 2 nya övningar en för nedre magmusklerna ojoj vad den tog sen fick jag en rygg eftersom hon tog bort en som tränat både axlar och rygg. Familjen for till stugan som bestämt men jag orkade inte plus att jag tänkte städa sovrummet då vi ska ha hundvakt här då vi åker på semester. Får se hur det blir med städningen då jag är vansinnigt trött, har lite feber sen blev det sent igår då vi hade främmande och klev upp tidigt för att hinna äta frukost och mellanmål innan träningen. Trodde inte detta om mig själv.
Längtar till semestern med lite tur så kanske jag kan träffa en kär vän från förr. Har inte setts på typ 17 år.
Galet!
Hur livet bjuder på konstiga vägar i långa perioder har vi inte haft någon kontakt alls och perioder så har vi haft kontakt varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0