Dokumenterat!

Nu är de ju så här att jag inte litar på våra två vågar utan det hälsocentralens våg säger räknas våra ger bara en uppfattning. Idag dokumenterades 97,1 så 6.5 kg ner på 2 månader jag är nöjd men ska bli spännande att höra om sunderbyn är lika nöjd, förvånande är att de bara är 2 cm i midjan men kändes som att hon mätte för högt upp på magen. Jag måste försöka tänka på att jag inte kan påverka det nu. 
Jag höll fullkomligt på att svälta ihjäl då jag var klar fast det var jag ju inställd på så frukost i bilen 

Hade hoppats på att jag skulle kunna gå direkt upp till step in men kände mig väldigt trött ville bara hem krypa i säng och dra täcket över huvudet. Det hänger ihop med vädret för de har regnat och åter regnat. Är så trött på skitvädret jag blir ganska påverkad av vädret är de sol och fint kvittrar jag och har en massa energi. 
Satt hemma en stund och funderade på hur jag skulle göra med träningen, gillar känslan av att vara duktig efteråt, sjukgymnasten har semester i veckan så det är helt på mitt eget ansvar att träna. Idag var en sån där dag då jag hade kunnat komma på tusen ursäkter till att inte träna men bara en till att träna jag vill träna 2 gånger i veckan och för att få tiden att räcka ihop så var de idag. Väntade tills jag hade ätit ett mellanmål med tanke på att jag hade varit fastande och dessutom åt jag bara 5 gånger i går. 
Före träningen. 
De syns väl inte mest men de syns. 
Funderar på om jag ska skriva ner de jag äter. Kan ju vara bra inspiration se. Middagen vet jag att den är varierad eftersom jag gör matlista varje tisdag och veckohandlar. Tror jag började med de innan operation då Coop satte 5% rabatt och tror ju att vi sparar mer än de eller vet. Många färre chokladbitar som följer med hem, Chrille har blivit mycke bättre där plus att han inte har lika många tillfällen att köpa på. Vi brukar behöva köpa lite mejeriprodukter. Var på kappahl och fynda byxor som jag kan krympa i. Låter helt underbart inte växa i utan krympa i. Träffa en del intressanta människor som vet det mesta om mig och även andra är alltid lika kul att träffa hen. Ibland önskar jag att jag vågade ta bort mitt filter över vad jag kan skriva och bara lätta mina tankar känslor och mitt hjärta men de får bli i ett annat liv. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Meeeen så himla duktig du är!! :) Är riktigt imponerad. Du passar jättebra i den där frisyren också! :)

2016-07-06 @ 22:44:20
URL: http://diamondsdancing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0