Ensam!

Jippi hemma själv i kväll. Det är nå jag sällan lider av. Dagen har varit jobbig jag har känt mig låg och rastlös. Har haft en massa drömmar sista tiden utom i natt då har jag vaknat av en djävulsk klåda det har kliat exakt överallt. Så var och köpte denna goding

Bara älskar den det är den bästa hudkrämen som finns. Nu sitter jag insmord i soffan och hoppas att de inte kliar i natt. Jag har en teori förutom att jag är torr det är att hunden drar ihop sig lite. Dålig sömn och dåligt väder är nog anledningen till att jag varit låg.
Jag klev upp klockan 5 och åt frukost fil och müsli till första mellanmålet blev de en smörgås till lunch hade jag ingen aning då jag inte kunde äta lasagne men slutade med keso och makrill.

Funkar absolut för någon gång, det är en sån där bra att ha hemma sak. Andra melliset blev de fil och müsli så även till kvällsmat har lite dålig fantasi just nu eller idag. Middagen blev det torskknyten som har blivit en favorit här hemma

Gott enkelt och nyttigt bästa är att Oliwer tycker om det men nu åt han inte hemma utan Christoffer och Carro var och hämtade han så han fick fara till stugan och fiska.... Äntligen... Som han längtat och surrat och inte minst surat för han vill dit. Han har fått en riktig låsning på stugan och han blir svår att bryta. Tror det är första gången han låst sig så länge på en sak han vill göra. För bra många år sen var det klänning som var låsningen tills han fick en med restriktioner bara ha hemma och det funka.
Måste grunna lite på de här och se om jag hittar en lösning. Vi pratade lite om semestern vet inte riktigt vad vi gör, jag vill ju som till Sundsvall men vi får se hur det tar sig med grabben. Jag skulle kunna tänka mig att vara i stugan ett tag och försöka få till en stil i mitt joggade.
HJÄLP en psykolog eller tio jag är inte mig själv eller kanske är de som är på väg att bli jag.
Blir spännande att se vart jag landar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0